Açık Kaynak Kodlu İşletim Sisteminin Kurulumunu ve temel ayarlarını yapmak






Linux'u, açık kaynak kodlu bir işletim sistemi olduğundan kaynak kodları üzerinde

istediğimiz değişiklikler yaparak, yeniden derleyerek kendimize uygun işlevleri olan bir

çekirdek geliştirebiliriz. Linus Torwalds'ın geliştirdiği aslında bir işletim sisteminin çekirdeği idi , bu çekirdek üzerine geliştirilen uygulamalar sayesinde Linux, kullanıcılar

tarafından çekirdek değil de bir işletim sistemi olarak düşünülmektedir.

İşletim sistemi kurulum dosyasının internet üzerinden indirilip kurulum DVD'si

yada USB belleği hazırlayarak bilgisayarınıza kurabilirsiniz. "Kurulan" ve

"çalışan" olmak üzere iki versiyon mevcuttur.


Yorumlar

  1. How much does it cost to create a custom 3D model of an
    How much is the 3D model of titanium knife an This means that a game sunscreen with titanium dioxide machine with an actual 2D model and 3D model will have its apple watch stainless steel vs titanium gameplay trekz titanium headphones in a titanium hair trimmer 3D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TCP-IP protokolünü kullanmak

Genişleme Yuvası Kartlarını Monte Etmek

Veri yapılarıyla program yazmaya hazırlık yapmak